З 29 травня клієнти "ПриватБанку" почали скаржитись на те, що термінали перестали приймати долари та євро.
Як зазначають на порталі "Мінфіну", у прес-службі фінансової установи підтвердили цю інформацію.
У прес-службі банку зазначили, що всі операції з валютою можна провести, звернувшись до каси.
Наразі відсутня можливість провести операції валютообміну, поповнення валютних карток, валютних депозитів, погашення валютних кредитів у терміналі самообслуговування. Для проведення операцій клієнти можуть звернутися до каси відділення банку, — розповіли там.
Варто зазначити, що "ПриватБанк" був єдиним, хто продовжував надавати своїм клієнтам цю послугу через термінал. Однак, наразі було прийнято рішення скасувати її. Чи збираються в установі повернути колись таку можливість для користувачів, там не пояснили. Причини у "ПриватБанку" також вирішили не називати.
Однак, як зазначають на порталі "Мінфіну", фахівці пояснюють таке рішення тим, що клієнти часто "закачували" в термінали старі доларові купюри та євро.
Ми такий функціонал у своїх кіосках запустили 2020 року і за два місяці закрили. Причина — старі купюри. На жаль, крім як на інкасо подіти їх нікуди. Результат: два місяці подивилися, що з ринку збираємо і закрили цей сервіс, — пояснив проблему член правління Ощадбанку Антон Тютюн.